General Category > Questions and Bugs

GUI versie

<< < (3/3)

HvM:
Ik heb de Qmod software vandaag op de achtergrond mee laten lopen. Heb het vanochtend om 8:00 uur gestart tot nu toe (16:00) het blijft stabiel lopen zonder uitval of rare dingen. Clipper werkt in ieder geval veel beter dan op de hardware. Hij kan ook flink luid gaan heb ik al gezien. RDS erbij en hij zou ''on-air'' kunnen ?

corb:
Een tijdje geleden heb ik mij eens verdiept in RDS maar kreeg geen werkend resultaat. Verschillende bronnen gevonden allemaal in c of c++, heb deze getracht te vertalen naar go maar het werkte niet, ik heb het toen maar laten liggen. Ik heb al gezien dat er veel add-ons zijn die een zeer uitgebreid RDS leveren. Ik vraag mij dus af of ik het wiel opnieuw moet uitvinden, een station kan denk ik veel eenvoudiger een add-on installeren als ze RDS willen hoewel het voor een lokale zender weinig extra's toevoegt en voor een internet station heeft het in het geheel geen nut. Ik zie dat de landelijke zenders alleen een zender ID uitzenden met de tijd. Maar wellicht als ik volgend jaar weer zin krijg duik ik er weer even in, misschien lukt het mij dan alsnog.

Een vraag: gebruik je de ASIO driver?

HvM:
Nee mijn geluidskaart ondersteund geen ASIO,..

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version