General Category > settings

Where do I find the settings?

(1/3) > >>

corb:
As of version 17.4 Qmod saves its presets and settings in your AppData folder like this:
C:\Users\<username>\AppData/Roaming/Qmodconfig

HvM:
Zal best iets fout doen maar windows herkend het niet bij mij,..
Tips, truuks...graag.
Mvg Henk

corb:
Dag Henk,

Welke versie heb je gebruikt? De GUI of de Console?
Ik heb bij de locale omroep bij mij in de buurt een test lopen met de console op een vrij oude pc met Intel Core2 2.2MHz o.i.d. met win7
Ik gebruik voor de test bij mijzelf ook win7. Win10 heb ik niet. Anders kon ik daar ook op testen.
Op het radioforum had ook iemand een melding op Win10. Ik hoop niet dat Win10 de problemen veroorzaakt want dan wordt het testen voor mij op dit moment moeilijk.
Is er in de map met Qmod software of in de qmodconfigmap mogelijk een foutbestand bijgekomen na het testen? Zo ja, wat staat er in?
Grt,
corb

HvM:
Hallo,

Inmiddels heb ik het werkend op windows 7. Ik heb mijn audio processing allemaal nog op XP lopen. Hier doet hij het dus niet op.
Wordt vervolgd...heb je niks hardwarematigs meer staan  :D :D

corb:
Hardwarematig? Alle Qmods die ik ooit gebouwd heb zijn ergens in het land of bij sloop beland. ;)
Ik doe dit nu als hobby. Ik bedoel dus het programmeren.

Draait de win7 versie stabiel en zonder meldingen zoals anderen op het radioforum melden?

Ik heb geen XP ter beschikking en ken ook niemand bij wie ik het kan uitproberen. Wel wil ik proberen een test PC op te zetten met win10 en eventueel later een Mac systeem maar die zijn vrij prijzig en voor iets wat hobby is en gratis beschikbaar is, wordt dat nogal een investering

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version