General Category > Common

De 'oude' Qmod processor en gebruikers

(1/4) > >>

Marco:
Hallo,

Zijn er ook nog mensen die de oude Qmod soundprocessor nog gebruiken? Ik heb zelf nog een stereo versie hier staan, volgens de vorige eigenaar het verst door ontwikkelde type en volgens mij heeft hij hem zelf van Cor gekocht. Ik hoor het graag!

corb:
Hi Marco,

Welkom op het forum.
Dat lang tijd geleden. Mag ik vragen wie dat was.

Groeten Cor

HvM:
'' Toevallig '' heb ik vandaag ook een hardware versie op de kop getikt van de Q mod. Vind hem best goed klinken eigenlijk. Heb er wel een goede coder achter met een MPX clipper.
De potmeters kraken alleen een beetje. Is er ergens nog info te vinden hierover ?

Groet Henk

corb:
Potmeters zijn te vervangen.
Op conrad.nl zijn wel potmeters te vinden en in het uiterste geval maak je ze open om de koolbaan schoon te maken. Het is meestal stof. Contactspray helpt ook maar na verloop van tijd gaat het weer kraken, het stof wordt niet goed vewijderd maar blijft in de vloeistof zitten die weer opdroogt en het probleem is terug.

HvM:
Hallo,

Ik neem aan dat jij ook degene bent die deze ontworpen/gebouwd heeft ? Petje af hoor ziet er van binnen top uit.
Zijn er gegevens bekend over aantallen die er gebouwd zijn ? Zoals gezegd vind het een mooie processor, moet zeker voor die tijd top geweest zijn

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version