General Category > Questions and Bugs

GUI versie

(1/3) > >>

HvM:
Is die nieuwste versie niet meer in 32 bit te schrijven ?

corb:
Henk,

Ik  ben overgestapt om en snellere programmeer PC. Voorheen gebruikte ik daarvoor een systeemtje met Atom D2500 processor en dat werkte erg traag.
Aangezien er gedurende de laatste +/- 5 jaar voornamelijk nog 64 systemen is verkocht en als je een prettige soundprocessing wilt gebruiken doe je dat op een snel systeem niet op een oude PC die mogelijk rekenkracht te kort komt. Dus leek het mij beter om naar 64bit over te stappen. Een tweede reden is dat de 64bit versie +/- 20% minder processor tijd vraagt.

Maar als ik je vraag goed interpreteer werk jij met 32bit? Ik kan uiteraard nog steeds 32bit compileren.
So if necessary I will comply :D

HvM:
Hallo Cor,

Klopt, heb een redelijk oude PC waar Breakaway en ook StereoTool probleemloos op werkt maar die is inderdaad 32 bit. Zie dat er nmiddels ook stereo aan boord is dus ik dacht ga er weer eens mee aan de gang maar helaas werkt het dus niet op mijn machine...

corb:
Goed dan zal ik komende week een 32bit GUI versie compileren en op de website plaatsen.
De consoleversie ziet er wat minder mooi uit maar is wel 32bit, je kunt het ook daar mee proberen als je direct aan de slag wilt.

HvM:
Hallo Cor, Dank je wel. De console versie heb ik inderdaad gezien en ook al even mee aan de gang geweest maar (zal aan mij liggen ) ik krijg het niet werkend.
Ik wacht op de GUI 32bit versie. Alvast mijn hartelijke dank.

Mvg Henk

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version